Навчаємо не за рахунок здоров’я!

2017-10-02

Здоров’я дітей майже на 50% залежить від умов їхнього життя. Дитина в школі не тільки навчається, а й харчується, розважається, відпочиває, займається спортом. Тобто час, проведений у навчальному закладі, витрачається не лише на розумову активність. "Навчаємо не за рахунок здоров’я!" - таким є наш девіз.

Завданнями школи на даному етапі є:

· формування в учнів свідомого ставлення до життя і здоров’я;

· вироблення в учнів навичок здорового способу життя;

· формування здоров’язберігаючої компетентності школярів.

Головною умовою покращення здоров’я учнів є створення здоров’язберігаючого середовища, головними ознаками якого є:

· оптимальне поєднання методів, форм, засобів навчання та виховання, їх відповідність віковим особливостям школярів;

· дослідження впливу нових навчально-методичних засобів навчання на здоров’я учнів;

· дотримання режиму рухової активності, поєднання рухового і статичного навантаження;

· забезпечення емоційно сприятливої атмосфери навчання;

· формування в учнів та їх батьків культури здоров’я.

У школі створюються такі умови для покращення здоров’я учнів:

· створюється позитивний психологічний мікроклімат, який ефективно впливає на процес навчання, виховання та здоров'я дітей;

· у навчально-виховний процес втілюються новітні методики та програми для подальшого збереження та зміцнення здоров'я школярів;

· створюється інформаційний простір з питань збереження здоров'я дітей;

· навчальні уроки та позакласні заходи носять характер здоров'язберігаючих на основі особистісно-зорієнтованого підходу;

· підвищується валеологічна культура харчування: у раціоні учнів свіжі овочі, фрукти сухофрукти, соки;

· підвищується рухова активність: фізкультхвилинки на уроках, корегуючи зарядка, ігри на перервах, проводяться Дні здоров'я, спортивні свята;

· дотримування санітарно-гігієнічного режиму школи: тепловий, повітряний, вологе прибирання;

· посилюється медико-педагогічний контроль за організацію занять з фізичної культури з урахуванням стану здоров'я дітей, фізичного розвитку та фізичної підготовленості;

· ведеться боротьба зі стресами в дітей у школі і вдома, проводяться тренінги, рольові ігри: як долати конфлікти, вправи на подолання стресових ситуацій;

· превентивна педагогіка, що сприяє здоров'язберігаючій компетентності учнів: запобігання явищам соціальної дезадаптації,

· конфліктності, невиправданої агресії, ризику, аморальної статевої поведінки, вживання наркотичних речовин, скоєння самогубства;

· забезпечуються умови проведення профілактичних оглядів школярів, дотримуються вимоги санітарно-епідеміологічного нагляду та прав дитини на конфедиційність медичного огляду, проводиться аналіз їх результатів;

· щорічно за згодою батьків учні оздоровлюються у літніх пришкільних таборах.

Кiлькiсть переглядiв: 315

Коментарi